Jedzenie po treningu

Jedzenie po treningu

Elements envato

Nie da się ukryć, że dodatkowy wysiłek zużywa wiele energii. Wraz z potem tracimy wiele cennych witamin i składników mineralnych. Znasz już zasadę uzupełniania tych składników w ciągu dwóch godzin po treningu? Tylko wtedy Twoje mięśnie będą mogły prawidłowo się zregenerować. Podpowiadamy, po jakie jedzenie sięgnąć!

Podstawa: płyny w trakcie treningu

Pamiętasz o tym, by w trakcie treningu, a także moment po nim pić wodę? Odwodnienie organizmu obniży Twoją ogólną wydolność i pogłębi uczucie zmęczenia. Najlepiej sięgnąć oczywiście po wodę, chociaż przygotowaliśmy dla Ciebie też propozycję domowego izotoniku. Przygotujesz go mieszając wodę z sokiem z cytryny, łyżką miodu i odrobiną soli. Możesz być pewny, że ugasi pragnienie i doda sił na dalsze wyzwania! Poniżej znajdziecie filmik, w którym trener personalny podpowiada, jakie produkty warto jeść dla zbudowania masy oraz redukcję tkanki tłuszczowej.

Po te produkty sięgaj po treningu

  • Banan,
  • łosoś,
  • kefir,
  • jajka,
  • ananas,
  • płatki owsiane,
  • czarne jagody.

Jak pewnie już zauważyłeś większość z tych produktów możesz zabrać ze sobą i spożyć chwilę po wysiłku. To dobry pomysł! Banan pomoże Ci uzupełnić węglowodany oraz wyrównać poziom glikogenu. Kefir nie tylko  łagodzi pragnienie i orzeźwia, ale uzupełnia białko i enzymy, które korzystnie wpływają na mięśnie (a przy tym pomagają szybciej spalić zbędną tkankę tłuszczową!). Najnowsze badania wykazały, że jagody wspomagają regenerację mięśni, a przy tym opóźniają procesy starzenia. Jak się więc okazuje większość z naszych propozycji pomoże nie tylko odzyskać energię ale zachować zdrowy wygląd!

Dieta Na Zdrowo

Dieta Na Zdrowo

Dieta biegacza Dieta biegacza

Jak jeść, żeby dobrze biegać?

Dieta dla sportowców Dieta dla sportowców

Aktywność fizyczna to duży wysiłek dla naszego organizmu. Dl...

Komentarze

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach!