Keto 2.0 - nowa, lepsza wersja?

Keto 2.0 - nowa, lepsza wersja?

https://zdrowie.wprost.pl/

Dieta ketogenna 2.0 jest podobna do zwykłej ketogennej, o której już kiedyś pisaliśmy na naszej stronie. Możemy jeść wszystko, co tylko zechcemy. Oczywiście w ramach parametrów diety, czyli takie rzeczy jak cukier, owoce, fasola, rośliny strączkowe i ziarna należy mocno ograniczyć.

Dieta a zdrowie

Ogólnym problemem w diecie ketogenicznej jest to, że zwykle obfituje w dużą ilość tłuszczów nasyconych lub przynajmniej wiele osób wpada w pułapkę jedzenia dużej ilości produktów zawierających tłuszcze nasycone, takie jak bekon czy masło. Pomimo tego te produkty mogą także wspomóc naszą dietę, jeżeli liczymy swoje kalorie. Niestety nie są one szczególnie dobre dla zdrowia serca lub ogólnego samopoczucia.

fot. industrynewsbulletin

Keto 2.0 to dieta z większą ilością owoców, warzyw i chudych białek. To właśnie dzięki jej zastosowaniu uzyskacie więcej (w porównaniu do zwykłego keto) błonnika dla swojego organizmu. Co skutecznie pomaga w utrzymaniu sytości, obniżeniu ryzyka chorób i poprawie trawienia. Jest zdecydowanie zdrowsze niż tradycyjne keto. Koncentruje się na jedzeniu zdrowych dla naszego serca nienasyconych tłuszczów, chudych białek i większej ilości roślinnych pokarmów, o wysokiej zawartości składników odżywczych. To dieta o niskiej zawartości węglowodanów. Dlatego też zamiast stosowania np. zwykłego makaronu zaleca się spożywanie węglowodanów ze źródeł bogatych w błonnik, takich jak fasola, rośliny strączkowe, owoce i produkty pełnoziarniste.

Keto 2.0 a odchudzanie

Jeśli dobrze i mądrze rozpracujecie swoją dietę to można schudnąć. Pod warunkiem, że nie spożywamy zbyt dużo wysokokalorycznych węglowodanów, takich jak ziemniaki, banany, ryż, makaron i inne rafinowane ziarna. Odejście od tłuszczu w kierunku nieskrobiowych owoców i warzyw to rozwiązanie idealne dla osób odchudzających się. Ponieważ dzięki temu poprawiamy spożycie błonnika, który może pomóc poczuć się pełnym na dłużej, poprawić zdrowie jelit, a nawet zapobiec niektórym nowotworom. Dodatkowo wystarczy, że do diety dodacie naturalnie chude mięso, takie jak ryby, czy skorupiaki i oto przepis idealny na odchudzanie! Keto 2.0 to sposób odżywianie, który zdecydowanie może zmienić liczbę na waszej wadze, oczywiście na niższą.

Judyta Przybyszewska

Judyta Przybyszewska

Dieta dla grupy krwi 0 Dieta dla grupy krwi 0

Jakie produkty są najlepsze dla organizmów z grupy krwi 0?

Kilka zasad do każdej diety + darmowy PDF Kilka zasad do każdej diety +...

Zobaczcie, jak przygotować się do zdrowej diety i skutecznie...

Komentarze

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się i otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach!

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).